Innovative placement in revista Rebus: Oriflame

Nici n-am vorbit bine azi despre Rebus si site-ul sau, ca primesc la birou revista Flacara cu supliment REBUS. Da..THE revista Rebus.(din intamplare)

Stiti cum se mai numesc careurile azi?

Ei bine, cateva titluri de careuri:
Serenada Florilor cu un cuvant introductiv, o poezie
-Vara
-Giusseppe Garibaldi
-In dulcele stil clasic
-Elogiu simplitatii
-Literatura franceza
-Mircea Horia Simionescu

-etc

si…hop-tzop…un careu cu titlul ORIFLAME si logo Oriflame…careu normal, in revista. defintiile axate pe produse Oriflame si nu numai. Vreti cateva exemple de defintii? Nu va dau…mergeti si cumparati ACUM de la toate chioscurile de ziare revista REBUS…in masina, la semafor o sa va prinda superbine…:)

Hai ca pana ajungeti voi la chiosc in aglomeratia asta (si poate nu mai gasiti, ca acuma o sa se vanda ca painea calda), iata cateva defintii din careul normal Oriflame (nemarcat ca publicitate or something like that)

ORIZONTAL:

4)Noua marca de parfumuri de la Oriflame, care se adreseaza atat barbatilor cat si femeilor, din care fac parte produsele: apa de toaleta,deodorant antiperspirant,…

VERTICAL:
13)Planta exotica utilizata in laboratoarele firmei Oriflame; extractul din aceasta planta contribuie la tonifierea si improspatarea pielii,fiind utilizat la producerea de sapunuri de calitate.

Si in fine, va mai dau una, asa, pour la bonne bouche:
5)vertical: “Sigla pentru “Consiliul National al Audiovizualului” :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *