Campania de print pentru sensibilizarea soferilor devine virala

Publicis este o agentie care imi place. Imi place agentia din Romania, da. Capanescu face treaba buna acolo impreuna cu niste oameni misto. Dupa “campania cu bocitoarele” pentru Politia Romana si impotriva consumului de alcool la volan, acum ies tot cu o campanie de sensibilizare a soferilor, pe print. Ideea pentru condusul precaut e simpla: condu cu precautie pentru a salva vieti de oameni inocenti pentru ca da, victima e de cele mai multe ori inocenta. Campania a devenit virala instant (se intampla din ce in ce mai rar asta pornind de la printuri misto) si azi avea pe 9gag- Romanian Campaign for Safe Driving (unde fusese preluata) peste 4000 de share-uri. Campania de print are trei vizualuri: Hitler, Stalin si Saddam.

Campania este de fapt pentru Centrul de Consultanţă pentru Victimele Rutiere pentru un  proiect doreşte să diminueze cu 50% numărul accidentelor rutiere soldate cu victime, până în anul 2020.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *